Skriv en pressemeddelelse, når: Lav et pitch, når: Lav en solohistorie, når: Sådan arbejder du med pitch og solohistorier... Af Lene Kjældgaard, Haderslev Stift I kirkens pressearbejde benytter mange sig af pressemeddelelser for at gøre opmærksom på den gode historie, som man... Sælg historier til pressen Sælg historier til pressen
https://www.aalborgstift.dk/kommunikation-i-sognene/pressearbejde-og-debat/saelg-historier-til-pressenSiden er under opbygning. ... Fem actioncards
https://www.aalborgstift.dk/nyheder/temaer/arbejdsmiljoe/actioncards/fem-actioncards1. Definér din målgruppe 2. Prioritér de vigtigste målgrupper 3. Lær målgruppen at kende: Eksisterende viden 4. Lær målgruppen at kende: Spørgeskema 5.... Af Ulla Haahr, Københavns Stift Når du kommunikerer, er det afgørende, at du ved, hvem du taler med og har sat dig ind i, hvad netop denne gruppe har brug... Nå din målgruppe Nå din målgruppe
https://www.aalborgstift.dk/kommunikation-i-sognene/planlaegning-af-kommunikation/naa-din-maalgruppeKorte liturgier
https://www.aalborgstift.dk/coronavirus-og-folkekirken/inspiration-til-kirkeliv-paa-afstand/korte-liturgier